انواع و ساختار معمول انبردست ورق فولادی

- 2021-06-08-

Sling یک ابزار کمکی کارآمد برای بلند کردن تجهیزات است که برای بلند کردن سریع ورق فولادی ، مشخصات ، جعبه ، بسته بندی و کالاهای فله استفاده می شود. متداول ترین محصول گیره صفحه فولادی است که به گیره فولادی گرد ، گیره راه آهن ، گیره عمودی و گیره گردش تقسیم می شود.

1ã € انبر بلند کننده عمودی

معمولی (حداکثر ضخامت ‚ï¼ ã‚ ‚‚ ‚‚ weight weight weight weight weight weight produce produce produce produce produce produce produce produce produce produce produce produce produce produce produce produce. محدودیت مزیت ، دستگاه خود قفل کننده ایمنی می تواند تحت فشار نیروی فنری نیروی گیره کمکی ایجاد کند و فک قبل از ایجاد نیروی بستن توسط وزن مرده جسم بلند کننده ، نیروی پیش از بستن دارد. هنگامی که جسم بلند کننده نیاز به در این زمان ، دهانه صفحه گیره به حداکثر می رسد و توسط دستگاه خود قفل کننده ایمنی برای بارگیری و تخلیه قفل می شود.

انبر بلند کننده صفحه فولادی 2ã €

از آن برای بلند کردن و حمل ورق فولادی معمولی استفاده می شود. متعلق به نوع اهرم تک ضربه ای است. هنگام بلند کردن ، از اصل اهرم برای تولید نیروی بستن با بلند کردن وزن استفاده می کند.

3 tong € انبر بالابر فولادی گرد برای بلند کردن و حمل فولاد گرد صاف استفاده می شود. آنها همچنین به نوع اهرم تک بازو تعلق دارند و نیروی بستن توسط وزن بلند کردن اجسام ایجاد می شود.

گیره صفحه فولادی دارای مزایای ساختار ساده ، یقه کمتر ، پردازش ساده ، مواد کمتر ، هزینه کم و عملکرد مناسب است. این می تواند به سرعت انواع کالاهای فولادی را بارگیری و تخلیه کند ، از شدت نیروی کار بکاهد و کارایی کار را بهبود بخشد.